INTERDEL HandelsgmbH

Wien · Handel

Über INTERDEL HandelsgmbH

Wir von Interdel bringen internationale Kunden und Lieferanten zusammen und fungieren als Brücke zwischen Einkauf und Verkauf. Internationale Betriebe aus Europa, Asien und der Balkanregion sorgen für qualitativ hochwertige Produkte, die wir weltweit an unsere Kunden liefern.

Gründungsjahr
2003
Anzahl der Mitarbeiter
11 - 30
Anzahl gesuchter Mitarbeiter/Jahr
1 - 5
Branche
Handel
Gesuchte Positionen und Kenntnisse
Sales Manager, Language skills, Purchase Manager

Vergebene Jobs

  1. Sales Manager for Czech Republic, Slovakia and Poland

    INTERDEL HandelsgmbH
    am 4.5.2021

    In 1902, the Weichselbaum family joined forces and started livestock business in the Austrian region of Waldviertel. Since then, the business has evolved to become Austrian's biggest...

  2. Purchase Manager for Spanish Speaking Markets (m/f)

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 3.2.2020

    Purchase Manager for Spanish Speaking Markets (m/f) located in Vienna 1230 Interdel is an Austrian family-owned trading company with long time experience in the meat industry. We offer...

  3. Area Sales Manager for Eastern Europe (m/f)

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 21.1.2020

    Area Sales Manager for Eastern Europe (m/f) located in Vienna 1230 With focus on Bulgaria and Greece and/or, Poland, Slovakia and Czech Republic Interdel is an Austrian family-owned...

  4. Area Sales Manager China (m/f)

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 16.1.2020

    Area Sales Manager China (m/f) located in Vienna 1230 Interdel is an Austrian family-owned trading company with long time experience in the meat industry. We offer our customers a reliable...

  5. Sales/Purchasing Manager Bulgaria / Malaysia / Middle East / Italy / Spain market - Account Manager (m/f)

    INTERDEL HandelsgmbH
    am 23.7.2019

    You will be responsible for: Managing suppliers and customers. The successful candidate will be able to perform strategic procurement activities across multiple markets, search for better deals and find more profitable suppliers/customers...

  6. Logistik international & Office Management Mitarbeiter/in

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 17.6.2019

    Ihr Aufgabengebiet: Professionelle und selbstständige Abwicklung von Aufträgen (Einkauf, Verkauf, Transport) Auftragsannahme, -erfassung, -koordination und -verfolgung bis zur Fakturierung, Koordination von...

  7. Sales/Purchasing Manager Bulgaria / Malaysia / Japan / market - Account Manager (m/f)

    INTERDEL HandelsgmbH
    am 31.10.2018

    You will be responsible for: Managing suppliers and customers. The successful candidate will be able to perform strategic procurement activities across multiple markets, search for better deals and find more profitable suppliers/customers...

  8. Office und Sales Management

    INTERDEL HandelsgmbH
    am 18.6.2018

    Ihre Aufgaben: Sie sorgen für ein reibungsloses Office und Marketing Management (z.B. Bestellwesen, Telefonate, Besucherempfang, Unterstützung der Organisation von Veranstaltungen, Betreuung der Homepage...

  9. Sales/Purchasing Manager

    INTERDEL HandelsgmbH
    am 2.4.2018

    You will be responsible for: Managing suppliers and customers. The successful candidate will be able to perform strategic procurement activities across multiple markets, search for better deals and find more profitable suppliers/customers...

  10. Office Management und Assistenz

    INTERDEL HandelsgmbH
    am 30.3.2018

    Ihre Aufgaben: Sie sorgen für ein reibungsloses Office und Marketing Management (z.B. Bestellwesen, Telefonate, Besucherempfang, Unterstützung der Organisation von Veranstaltungen, Betreuung der Homepage...

  11. Japan Key Account Manager (m/f), West Africa Key Account Manager (m/f)

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 29.1.2018

    Japan Key Account Manager (m/f), West Africa Key Account Manager (m/f), Interdel is a dynamic and international trading company with long time experience in the meat industry since...

  12. Mitarbeiter/in Office und Logistik international

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 29.5.2017

    Ihr Aufgabengebiet: Professionelle und selbstständige Abwicklung von Aufträgen (Einkauf, Verkauf, Transport) Administrative Aufgaben: Website Betreuung und Weiterentwicklung, Marketingaktivitäten, Eventorganisationen...

  13. Buchhaltung/Administration 20-30h/Woche

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 23.3.2017

    Ihre Aufgaben: Verbuchung der Geschäftsfälle (Eingangsrechnungen, Ausgangsrechnungen, Kassa, Bank, Factoring) Verbuchung der Personalverrechnung, Abstimmung Offene Posten, Berechnung und Kontrolle der Reisespesen...

  14. Mitarbeiter/in Office und Logistik international

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 20.2.2017

    Ihr Aufgabengebiet: Professionelle und selbstständige Abwicklung von Aufträgen (Einkauf, Verkauf, Transport) Administrative Aufgaben: Website Betreuung und Weiterentwicklung, Marketingaktivitäten, Eventorganisationen...

  15. Mitarbeiter/in Office und Logistik international

    INTERDEL HandelsgmbH
    • 1230 Wien
    am 11.11.2016

    Ihr Aufgabengebiet: Professionelle und selbstständige Abwicklung von Aufträgen (Einkauf, Verkauf, Transport) Administrative Aufgaben: Website Betreuung und Weiterentwicklung, Marketingaktivitäten, Eventorganisationen...

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